عشق بی رنگ

کلبه عشق یا تله عشق ؟؟؟

عشق بی رنگ

کلبه عشق یا تله عشق ؟؟؟

گریه کن ...

      گریه کن دلم میدونم اون دیگه هیچ وقت نمیاد

      رفته و واسش مهم نیست چه به روز من میاد

      ببین چقدر تنها شدم تو خونه بی کسی هام

      یکی نیست با من بباره به پای این بی کسی هام

      بیا بی وفا وفا کن دارم از غصه میمیرم

      میخوام که این دمه آخر دستاتو باز بگیرم

      نمیدونی چی می کشم تو این روزای بی کسی

      قدرمو می دونی یه روز وقتی به حرفام برسی 

 

      

 

      گریه هام دسته خودم نیس دله من شکسته دنیا

      دستایه جدایی عشق خط کشیدن میون ما

      طاقت موندن ندارم این نفسای آخره

      بگین بیاد که عاشقش واسه اون در به دره

      بیا بی وفا وفا کن دارم از غصه میمیرم

      میخوام که این دمه آخر دستاتو باز بگیرم

      نمیدونی چی می کشم تو این روزای بی کسی

      قدرمو می دونی یه روز وقتی به حرفام برسی

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 12:11 http://soosanoo.blogfa.com

انتظار

چشم هایم باز هم در انتظار چشم توست

مثل هر شب باز این دل بیقرار چشم توست

مانده ام بی همسفر در کوره راه بی کسی

باز گرد ای خوب دل چشم

انتظار چشم توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد